مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه‌ با بیان اینکه از سپردن کارهای بزرگ به جوانان نباید بترسیم، گفت: تعداد سازمان‌های مردم نهاد استان در حوزه ورزش و جوانان تا پایان برنامه ششم باید به 128 سمن برسد.
کد خبر: ۴۱۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 07 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،ارسلان حسینی ضمن تبریک هفته جوان و ولادت حضرت علی‌اکبر، اظهار داشت: جوانان ما از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون در هر عرصه‌ای که ورود پیدا کرده‌اند موفق عمل کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه‌ با اشاره به اینکه در موضوع جوانان غیر از این اداره‌کل دستگاه‌های دیگری نیز هستند که تکالیف قانونی دارند و لازم است به آن‌ها عمل کنند، 

گفت: پس از دو سال با حمایت مسؤولان ذی‌ربط موفق به برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان استان شدیم.

وی ستاد ساماندهی جوانان را یک فرصت و بستر مناسب برای پرداختن به مسایل جوانان دانست و تصریح کرد: امید است با مشارکت فعالانه همه دستگاه‌های عضو، تحرک جدی در این بخش را شاهد باشیم.

حسینی با بیان اینکه نباید از سپردن برخی مسؤولیت‌ها به جوانان بترسیم، افزود: هم‌اکنون تعداد سازمان‌های مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان 44 سازمان است که تا پایان برنامه ششم باید به 128 سمن برسد.

این مسؤول با تاکید به نگاه توام با اعتماد و اطمینان به جوانان، متذکر شد: جوانان می‌توانند در صورتی که دیده شوند کارهای بزرگی انجام دهند و حرکت رو به پیشرفت کشور را سرعت ببخشند.

حسینی بیان کرد: تلاش می‌کنیم در بخش ازدواج و اشتغال جوانان از نظر فرهنگی اقدامات کاربردی و ارزشمندی صورت دهیم تا فرهنگ ازدواج بیش از پیش در جامعه شکل بگیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار